keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Eyelinereiden parhaimmistoa!

Eyeliner... voi olla hyvin hyvin turhauttavan hankalaa. Ja vaihtoehtoja on monesti aivan liikaa. En tiedä muista, mutta aiemmin ostin samaa tuttua tuotetta vaikken ollut siihen tyytyväinen, ihan vaan sen takia etten tiennyt mistään paremmasta.
Vääränlainen tuote voi tehdä eyelineristä inhokkimeikin. Se voi olla sotkuista ja täydellisen kissasilmän luominen voi tuntua mahdottomalta.

Hyviä eyelinereita on kuitenkin olemassa :) Tässä minun ehdoton lempparini:


 SENSAI Liquid Weyeliner (hinta Sokoksella 37,50€, refill pakkaus 17,60€)
"Elegant, easy-to-use eyeliner has extremely fine brush for smooth, precise lines."
Sensain nettisivuilla oleva kuvaus osuu taysin nappiin. Tällä eyelinerilla onnistuminen on helppoa.

Haluatpa ohuen tai paksun rajauksen, tällä se onnistuu helposti.

Täyttöpakkaus kynän sisällä.
Hienoa tässä kynässä on se, että yksi täyttöpakkaus kestää kauan. Minulla yksi kestää n.6kk.
Kun siis kerran investoi kynään, ei täyttä hintaa tarvitse maksaa enää toista kertaa.
Itse maksan mielelläni 17,60 kerran kuudessa kuukaudessa mahtavasta tuotteesta, kuin 10 euroa kerran kuukaudessa huonommasta eyelinerista.




Oletko sinä ohuemman rajauksen ystävä vai pidätkö dramaattisemmasta kissameikistä?



Näissäkin harjoitus tekee mastarin! :)

3 kommenttia:

  1. Äh, mä ihan unohdin, että tuollainen eyeliner mun piti oikeasti ostaa. Ostin sitten Rimmelin, saman mikä mulla on ennenkin ollu. Hyvähän sekin on, mutta tuo "tussi" jotenkin houkuttelee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi tussimainen aplikaattori on kyl mahtava. Saa tosi tarkkaa jälkeä. Eikä siihen tule niitä ikäviä haituvia, joita ainakin mun Rimmelin eyelineriin tuli.

      Poista
  2. Niin ja tohon sun kysymykseen: tykkään molemmista, arkeen ohut ja "juhlaan" dramaattisemmat ;)

    VastaaPoista